תלמידי כיתה ז’ נבחנו השבוע, בבוחן מקוון במדעים, תוך שימוש בטלפונים הניידים.
נחמד היה לחוש את השקט והריכוז בכיתה – ממש כמו בבוחן רגיל.
בסיום הבוחן, התאפשר לנו במהירות רבה, בזכות הפורמט של הטופס ככזה שבודק את עצמו..לראות מייד את התפלגות הציונים בכיתה ,לזהות את השאלות שהכי הרבה תלמידים התקשו בהם, ולחשוב עם הקבוצה מדוע?
הנתונים של הבוחן, שהתקבלו במהירות, איפשרו למשב במקום את התהליך ולשפר תהליכי הוראה למידה.
יש לציין שעמדה בפני התלמידים אפשרות בחירה בבוחן בגרסה של עט ונייר. עם זאת, מעטים יחסית בחרו בה..
האמנם קל לי יותר בדיגיטלי?
בהצלחה לכולנו בהמשך!
כתבה: רונית בליסקו נאוי