כתבה: רבקה לזרוביץ’ – רכזת פדגוגית של חטיבת הנעורים
ארבעה חודשים כמעט חלפו להם מפתיחת שנת הלימודים. זהו פרק זמן שכלל שתי חופשות, חופשת סוכות, חופשת חנוכה ומלחמה קשה שפרצה ביניהן בגבול הדרום ובגבול הצפון.
הלימודים היו מגוונים: למידה מרחוק לצד למידה מקרוב.
בית הספר המשיך לתפקד חרף המצב הקיים בניסיון לשדר שגרת לימודים רגילה.
תלמידי שכבת ז’ נקלטו בחטיבה, תלמידי שכבת ח’ ותלמידי שכבת ט’ בוגרי החטיבה המשיכו להפנים ולהטמיע את ערכי בית הספר, חזונו ומדיניותו.
פרויקטים רבים החלו ובהן מסגרות סיוע רבות שמטרתן לחזק ולתגבר את התלמידים במקצועות השפה, מתמטיקה ואנגלית.
שיעורים פרטניים לצד שיעורי תגבור מקוונים.
פרויקטים להעצמה רגשית כמו מרחב, נגרות, מל”ח הארץ וסטיילינג.
מסגרות לחיזוק מקצועות השפה העברית: מרכז למידה, אולפן, אל”ה, שע”ל ועוד.
בקרוב יפתחו מסגרות חדשות ופרויקטים יחודיים לתלמידי החטיבה:
1. המקפצה האישית – שיעורים פרטניים בקבוצות של 4-5 תלמידים באופן מקוון אחר הצהריים בעברית, אנגלית ומתמטיקה.
2. ספריה בכיס – פרויקט ניסויי לשתי כיתות בשכבת ז’ , האזנה לספרים מוקלטים דרך אפליקציית i cast.
3. שבוע בית ספר קורא – לעידוד הקריאה יחל בתאריכים: 4.2- 11.2 ובו יקראו מורי מקצועות רבי המלל בחטיבת הנעורים כחמש דקות מהשיעור ספרים המשתתפים במצעד הספרים, שיחל בחודש מאי.
תלמידי שלוש השכבות יכירו את הספרים החדשים והישנים הנמצאים בספריית בית הספר ויבחרו מהמגוון הקיים ספרי קריאה לעידוד הקריאה ושיפור מיומנויות הכתיבה .
מצעד הספרים (תערוכה של עבודות עיוניות, יצירתיות ומקוונות) יתקיים בחודש מאי לתלמידי שכבת ז’ הלומדים ספרות בחט”ן.
4. קנייה ורכישת ספרי קריאה ולימוד דיגיטלים לתלמידי האולפן לשיפור הקריאה, הכתיבה והאוריינות.
הרבעון הראשון הסתיים, הרבעון השני התחיל ואנו ממשיכים במלוא המרץ בעשייה פדגוגית ברוכה לתלמידנו.

