כתבה: רבקה לזרוביץ’ – רכזת ספרות חט”ב, רכזת שכבה ט’
השבוע סיכמו תלמידי שכבת ז’ את נושא הסיפור העממי במגוון נרחב של פרויקטים הכולל דגמים, ציורים, מצגות, סרטי אנימציה , מוסיקת שירי עמים מפרי עטם ועבודתם .
התלמידים עברו במספר תחנות שהופעלו ע”י צוות מורות הספרות של חטי”ב
כל תחנה כללה תערוכת תוצרים שהוצגה בדרך של הוראת עמיתים, הקראת סיפורים, צפייה ובחירת הפרויקט המוביל והמושקע ביותר, התלמידים שמעו מוסיקת עמים שנוגנה ע”י ההרכב המוסיקלי ונהנו מהרצאת מספר סיפורים עממי שסיפר על גלגולו של סיפור והתאמתו להווי הפולקלוריסטי של כל עם.
הוראה מבוססת פרויקטים pbl והוראת עמיתים הן חלק משיטות ההוראה הנלמדות בשיעורי הספרות כשהמטרה ליצור גיוון בהוראה, לסקרן וליצור גירויים אינטלקטואלים אצל התלמידים.








