כתב: יורם מימון – רכז פרויקט iSTEAM
האם חשבתם איך אפשר לסייע לפתוח סתימות ביוב עירוניות ולקבל על כך תמורה?
האם עניין אתכם מה עושים עם כל מלאי מסכות הקורונה שנותרו ללא שימוש (בשלב זה…)?
או כעת, כשנכנסים לתקופת הקיץ, כיצד נלכוד תיקנים בבית ללא מגע או ריסוס מרעיל בבית?
ואם פגשתם חזיר בר בהליכה בלילה, מה תוכלו לעשות?
או שאולי בא לכם עציץ אישי עם צמחי תיבול שיהיה על עדן החלון בבית?
האם פעם עשו לכם שיימינייג ולא ידעתם לפי לפנות?
ועוד ועוד יוזמות מדהימות ורעיונות, שרק תלמידים יצירתיים יכולים לחשוב ולפתח ליוזמה .
לאחר שנה של עבודה על פרוקייטים פתוחים המשולבים בתוך מקצועות הלימוד ולאחר יום האקטון מוצלח, הגענו לחצי הגמר, שהתקיים ביום שלישי.
לחצי הגמר הגיעו שופטים מopen vallly ומרשת אורט, מחוזקים במחצ”ים (מדריכי חדשנות צעירים) משכבה י’, לקראת התצוגה של כל הקבוצות.
התלמידים התרגשו מאוד לפני התחרות, הם הגיעו מוכנים ושולטים בכל המידע והשאלות שנשאלו על ידי צוות השיפוט.
בתום ההצגה דנו חברי הצוות ובחרו שלושה פרוייקטים, שייצגו את בית הספר בגמר הארצי שייתקיים ביום רביעי, 1/6/22 בקיסריה.
הפרוקייטים שעלו לגמר הם:
שמועה
מסיכות
ותיק תיקן
השופטים הביעו סיפוק רב מהרמה הגבוהה שהתלמידים הפגינו והתרשמו לטובה מאיכות העבודה של צוות המורים, שעבד שעות רבות עם התלמידים על הפרוקייטים.
יישר כח לכלל התלמידים שהשתתפו בתחרות.
יישר כח אדיר למורים
ותודות למחצ”ים.
בהצלחה בגמר!!!
