שיווק וקידום מכירות

תחום השיווק הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות בכל המערכות הארגוניות והתעשייתיות במשק הישראלי והעולמי. “המאבק על ליבו של הלקוח” הפך מזמן מסיסמה לחוד החנית הקובע את הצלחתן של כל החברות המסחריות הגדולות.

תודעת השיווק והשירות הפכו לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיה עסקית של כל הארגונים הגדולים בעולם. עולם התעשייה המודרני הפך בשנות האלפיים ל”כפר עולמי” בו התחרות בין חברות ההייטק לבין ארגונים מסחריים שונים ואחרים, הפכה להיות גלויה וחשובה לקביעת הישרדותן.
התחרות יצרה צורך באנשי מקצוע, שיש בידם הידע והמיומנות לתת פתרונות שיווקיים הולמים. הטענה כיום היא שכל עובד בארגון, מהמנהל הבכיר ועד אחרון העובדים, חייב להבין ולהכיר את עולם השיווק כחלק מהתפתחותו של הארגון, סיפוק צרכיו של הלקוח והצלחתו הכלכלית.

במסגרת לימודי השיווק בבית ספרנו  יתמודדו התלמידים עם סוגיות תיאורטיות ומעשיות בתחום, המוצר- התאמתו ללקוח, מיצובו ובידולו, קביעת מחירים והנחות, ניתוח והבנת התנהגות הצרכן, הבנת שיטות ההפצה, הפרסום וקידום המכירות תוך התנסות אישית, סימולציות שיווקיות בכיתה וסיורים לימודיים.