כתב: יורם מימון – מחנך י’7
במסגרת שיעורי אנגלית הנערכים בכיתה י7, לימדה המורה זהאא את התלמידים יצירה ספרותית.
בעת ההכנה למבחן, למדו התלמידים שיר ולאחיו בצעו post reading, כלומר פעילויות מגוונות בתחום לאחר למידת הנושא.
תלמידי הכיתה בחרו להציג את הנושא בשני דרכים:
א. כתיבת מכתב מייל לכותבת השיר וסיפרו על החוויות של למידת השיר.
ב. תאור השיר שלמדו באמצעות ציור.
התלמידים שיתפו פעולה וגילו עניין רב בנושא,
החלק הפדגוגי נלמד בצורה חוויייתית ובעזרת כלי אומנות של ציור ושירטוט וכך נהנו מחווייה לימודית בשיעורי אנגלית.


